• Ping - pong Masters!

•      W dniu 19 listopada 2021 roku reprezentanci naszej Szkoły wzięli udział w Mistrzostwach Dolnego Śląska Placówek Resocjalizacyjnych w Tenisie Stołowym w Wałbrzychu. Walka była naprawdę zacięta, a poziom zawodów wysoki.

Dziewczęta z naszej Szkoły (Marta i Kasia z 8B oraz Nikola z 6B) zajęły jako drużyna 2 miejsce, natomiast chłopcy (Kuba z 8A oraz Patryk i Mateusz z 7A) w tej samej kategorii miejsce 4. W kategorii indywidualnej Mateusz dodatkowo uplasował się na 5 pozycji.Gratulujemy!

Opiekun grupy: p. Aleksandra Witkowska

• Pociąg do Niepodległości...

•      W dniu 10 listopada 2021 roku uroczyście obchodziliśmy kolejną rocznicę odzyskania przez Polskę niepodległości.

I jak to zaprezentowali uczniowie naszej Szkoły była to długa podróż, ale w końcu po długiej walce i wielu latach cały nasz naród dotarł do stacji Niepodległość. Żyjemy w wolnym kraju i doceniajmy to każdego dnia, ponieważ nasi przodkowie włożyli wiele wysiłku w to, żeby nam żyło się lepiej.

Organizatorzy: p. Malwina Zięba, p. Joanna Tuszyńska - Wiza
              Pomoc techniczna: p. Andrzej Kamiński

• Wycieczka na górę Slężę z okazji Dnia Niepodległości

• Grupa VII dziewcząt Dzień Niepodległosci uczciła pieszą wycieczką na górę Ślężę. Od Sulistrowiczek lasem przeszłyśmy na Przełęcz Tąpadła. Stamtąd wygodną, szeroką, kamienistą drogą, bez przeszkód dotarłyśmy na górę.

Tam na polanie rozpaliłyśmy bez problemu małe ognisko, upiekłyśmy kiełbaski, które zjadłyśmy ze smakiem. Obejrzałyśmy piekny kosciół na szczycie Śleży oraz kultowego, kamiennego niedzwiadka, przy którym mamy zdjęcie. Zółtym szlakiem zeszłyśmy do schroniska Pod Wieżycą. Ta droga była zdecydowanie trudniejsza. Śliskie kamienie, dużo lisci i du stromizny urudniały nam marsz. Czułyśmy sie bardzo zmęczone, lecz po krótkim odpoczynku udałyśmy sie na przystanek i dojechałyśmy szczęśliwie do Wrocławia .

Organizatorzy i opiekunowie wycieczki: p. M. Bęś oraz p. M. Naszczak

• Dzień Niepodległości w Centrum Historii Zajezdnia we Wrocławiu

• Dnia 11.11.2021 chłopcy z grupy I uczestniczyli w obchodach  upamiętniających odzyskania niepodległości przez Polskę. W tym celu wybraliśmy się do Centrum Historii Zajezdnia i  tym razem na wesoło uczciliśmy ten dzień.

Po dotarciu na miejsce, zjedzeniu wolnościowych michałków i krówek przystąpiliśmy do wykonywania zadań.  Cała zabawa w Centrum polegała na interaktywnym odgadywaniu zagadek, które dostaliśmy na kartach. odpowiedzi były porozrzucane w różnych miejscach ekspozycji. trzeba było wykazać się dobrym słuchem czy spostrzeganiem. Momentami nie było łatwo, ale wszyscy daliśmy radę.

Po oddaniu kart z odpowiedziami dostaliśmy pamiątkowe upominki, i poszliśmy oglądać zabytkowe pojazdy, w tym kultowego Wrocławskiego "Ogórka"

Pobyt w Centrum zakończyliśmy wspólnie odśpiewanym Hymnem Polski.